Hyundai

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponylinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) na lpg i benzynie problemy, miga kontrolka katalizatora



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HYUNDAI Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - II generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seicento1.1

Czytelnik



Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: seicento 1.1 2002
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 04 Maj 2010, 23:09
Temat postu:

na lpg i benzynie problemy, miga kontrolka katalizatora


Panowie,
Jestem kobietą, nie znam się za bardzo na samochodach ale liczę na Wasze wsparcie i pomysły bo nie chcę żeby gazownik mnie pociągnął na kasę. Chcę być przygotowana go rozmowy z nim.