jestem posiadaczem seata cordoby zagazowanej już 6 lat przebieg 240000problem tkwi w tym gdy jest zimny silnik to gasnie na gazie na wolnych obrotach a na benzynie chodzi normalnie
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) silnik gasnie na malych obrotach na gazie
przeczyść silniczek krokowy od gazu, ten na wężu od reduktora do mieszalnika, a jak szybko przełączasz z benzyny na gaz? Nie powinno się zbyt szybko włączać gazu
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) silnik gasnie na malych obrotach na gazie
w takim razie wydaje mi się że to nie wina instalacji tylko Twoja, gaz podczas rozprężania powoduje że reduktor może nawet zamarznąć i możesz go uszkodzić, latem nie było problemów bo płyn w układzie(reduktorze) był w miarę ciepły i nic się nie działo a teraz jest zimniej i tak się dzieje, przejedź z kilometr na benzynie i dopiero przełączaj na gaz, im zimniej tym dłużej na benzynce
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) silnik gasnie na malych obrotach na gazie
jeśli przełącza Ci się od razu po zapaleniu i przekroczeniu 2tyś to tak bym proponował bo uszkodzisz reduktor, ja mam sekwencyjny i przełącza się dopiero po przekroczeniu 25stopni, ale dla św. spokoju możesz podjechać do gaziarza żeby sprawdził czy jest OK
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) silnik gasnie na malych obrotach na gazie
Przy takim przebiegu na gazie masz już kolego najprawdopododniej twarde membrany w reduktorze. Do czasu, aż reduktor nie złapie temperatury membrany są zbyt twarde, żeby się ugiąć i dlatego auto gaśnie. Możliwości są dwie, albo podgrzać trochę auto na benzynie(przynajmniej do momentu, aż zacznie lecieć ciepłe powietrze z nawiewów), albo wymienić zestaw naprawczy reduktora. Nawet jeśli zdecydujesz się na wymiane to powinieneś kolego wiedzieć, że nie powinno się za szybko przełączać auta z Pb na LPG na zimnym silniku. Proponuje jeszcze zainwestować w sterownik do gazu wyposażony w czujnik temperatury, co ustrzeże cię przed takimi problemami na przyszłość.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) silnik gasnie na malych obrotach na gazie
Kolego mozliwe ze tez membrana straciła swoja sztywnosc .Koszt takiej wymiany nie bedzie zbyt tani z tego co wiem ale to sa minusy lpg. _________________ Kto pyta nie bładzi
Witam, wczoraj poruszałem ten właśnie ten temat i jedną z podpowiedzi była żeby wymienić membrany w reduktorse i że koszt membran około 200zł a ja znalzłem na allegro tańsze po30 do 90 zł mają być orginalne Włoskie może ktoś sie ztym spotkał i wie co to warta czy opłaca sie to czy lepiej kupić cały reduktor nowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - II generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.