Zgodnie z zaleceniami producenta co 80 tysięcy kilometrów lub co 72 miesiące, ale w rzeczywistości bywa różnie.
U mnie ostatnio padł uszczelniacz dolny wału korbowego i gdzieś w komorze, tam gdzie pasek rozrządu i napinacz pojawił się olej. znikoma ilość, nawet bym nie zauważył gdybym przypadkiem nie oparł się mankietem polara sięgając głębiej.
Wymieniłem uszczelniacz, wyczyściłem całą komorę i wymieniłem komplet paska rozrządu. Istniała bowiem niewielka, ale jednak zawsze jakaś, szansa, że śliski od pyłu olejowego pasek śliźnie i.... konsekwencje chyba każdemu wiadome.
Na poprzednim pasku od wymiany przejechałem może 16 tysięcy.
Jak widać nie ma tak, że jak masz 80 000 na liczniku to wymieniasz, czasami trzeba częściej, ale nie rzadziej niż te kilometry, lub miesiące.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Hyundai Atos ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.